Kurs przedstawia 8 filmów omawiających mechanizmy wywierania wpływu na ludzi. Prezentowane metody stanowią podstawę umiejętności sprzedażowych dla osób pracujących z klientami. Niezależnie od branży, w której pracujesz, niezależnie od kanałów dystrybucji, jakich używasz przy oferowaniu swoich dóbr – możesz skorzystać z całego zbioru technik, opartych na badaniach naukowych, popartych doświadczeniem biznesowym. Zakres materiału nie tylko pozwoli zrozumieć poszczególne metody oddziaływania na odbiorcę przekazu, będzie sprowadzać teorię do konkretnych przykładów sprzedaży stosowanych w różnych branżach (od finansów i ubezpieczeń, poprzez nieruchomości, IT, automotive, RTV-AGD, FMCG do turystyki). Celem całego szkolenia jest głównie rozszerzenie kompetencji osoby pracującej z klientami, w ten sposób, aby mogła docelowo stworzyć „własny zestaw” narzędzi, pomocnych w pracy, podkreślających indywidualny styl i niepowtarzalną osobowość.

CRM w formie obudowanego arkusza Excel to proste i skuteczne narzędzie służące do ułatwienia codziennej pracy osoby odpowiedzialnej za sprzedaż w firmie. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom pracownik będzie mógł w znacznie prostszy sposób zapanować nad wykonywanymi czynnościami oraz w rzetelny sposób dopilnować wszystkich zobowiązujących terminów. Dodatkowym plusem jest fakt, że użytkownik sam będzie mógł dostosować pola wyboru pod konkretny typ swojej działalności. Forma danych pozwala na bardzo łatwą analizę osiąganych wyników.