Kurs przedstawia 8 filmów omawiających mechanizmy wywierania wpływu na ludzi. Prezentowane metody stanowią podstawę umiejętności sprzedażowych dla osób pracujących z klientami. Niezależnie od branży, w której pracujesz, niezależnie od kanałów dystrybucji, jakich używasz przy oferowaniu swoich dóbr – możesz skorzystać z całego zbioru technik, opartych na badaniach naukowych, popartych doświadczeniem biznesowym. Zakres materiału nie tylko pozwoli zrozumieć poszczególne metody oddziaływania na odbiorcę przekazu, będzie sprowadzać teorię do konkretnych przykładów sprzedaży stosowanych w różnych branżach (od finansów i ubezpieczeń, poprzez nieruchomości, IT, automotive, RTV-AGD, FMCG do turystyki). Celem całego szkolenia jest głównie rozszerzenie kompetencji osoby pracującej z klientami, w ten sposób, aby mogła docelowo stworzyć „własny zestaw” narzędzi, pomocnych w pracy, podkreślających indywidualny styl i niepowtarzalną osobowość.